Inlägg: 3007528
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat:
Man är ju van att spelare lämnar för bättre klubbar när inte Leksand går så bra så jag tänker inte så mycket på det som jag kanske borde göra
Minns hur det var när Pajen skrev på för LHC mitt i kvalserien för Leksand
Många Leksandsfans ser fortfarande honom en Hora " ursäkta ordvalet "
Man är ju van att spelare lämnar för bättre klubbar när inte Leksand går så bra så jag tänker inte så mycket på det som jag kanske borde göra
Minns hur det var när Pajen skrev på för LHC mitt i kvalserien för Leksand
Många Leksandsfans ser fortfarande honom en Hora " ursäkta ordvalet "
+ 1
Sv: A proposito de nada
Erat: Dom kommer ju tappa sina unga spetsspelare till NHL. Frondell, Eklund och Björck är ju inte lätta att ersätta.
+ 1
Men att dom kommer sluta top 4, det tror jag betydligt mindre på