Inlägg: 3007841
Sv: A proposito de nada
Silfver: Denna är den tråkigaste serien på förhand, av den enkla anledningen att Växjö är inblandade.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hoppas Berra får spela ett helt slutspel den här gången.
Hoppas vi är redo nu, Brynäs borde ha en chans om de inte är kvar på bussen.
Hoppas vi är redo nu, Brynäs borde ha en chans om de inte är kvar på bussen.