Inlägg: 3007887
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Våra pensionärer kommer inte orka 40 min med det här tempot.
Brynäs med Silverberg i spetsen åker längs sargerna och kladdar i gåtempo.
Åkte och leta proppar första 7-8 sen händer det ingenting.
Brynäs med Silverberg i spetsen åker längs sargerna och kladdar i gåtempo.
Åkte och leta proppar första 7-8 sen händer det ingenting.
+ 1
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: "Tagga ner bara första perioden! 2 o 3 kvar också !!"
Haha det här är brynäsboken, det är ALDRIG för tidigt att ge upp!
Haha det här är brynäsboken, det är ALDRIG för tidigt att ge upp!
+ 1