Inlägg: 3008224
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi har lyft oss rejält och borde satt någon av våra chanser. Bättre skärpa i avsluten önskvärt. Man får inte många klara målchanser mot Växjö.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rafalski:
Problemet är att det är totalt KAOS i Brynäs zon.
Växjö är fan närmare 2-0 än vad BIF är 1-1.....
Problemet är att det är totalt KAOS i Brynäs zon.
Växjö är fan närmare 2-0 än vad BIF är 1-1.....
+ 2