Inlägg: 3008725
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
noBeard: "Äh bara glömma och börja om på torsdag, vi är grymma i andra perioden och PP såg bättre ut än på länge. Era jävla gamnackar.
Växjö har ju ingenting egentligen fram tills det blir nattmössa."
Ja tur att merparten av tyckare härinne inte har ett skvatt med laget att göra.
Jag tror Brynäs kommer göra en bättre match då. Växjö var rätt bleka innan de fick 2 st gratis PP.
Växjö har ju ingenting egentligen fram tills det blir nattmössa."
Ja tur att merparten av tyckare härinne inte har ett skvatt med laget att göra.
Jag tror Brynäs kommer göra en bättre match då. Växjö var rätt bleka innan de fick 2 st gratis PP.
+ 2
Växjö har ju ingenting egentligen fram tills det blir nattmössa.