Inlägg: 3009511
Sv: A proposito de nada
Och Shinnimin får som han förtjänar, hoppas på ett par matchers avstängning.
+ 14
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: "Och Shinnimin får som han förtjänar, hoppas på ett par matchers avstängning."
Kollade inte på matchen, men mycket nöjd med att Fuleå får rejält med stryk. Och Shinnimin matchstraff är ju musik för mina öron! Ser på protokollet att han gjorde det vid ställningen 0-6 också, typiskt för en sån genuin fuskare och skitstövel. De har verkligen ingen lägsta nivå i det där laget.
Kollade inte på matchen, men mycket nöjd med att Fuleå får rejält med stryk. Och Shinnimin matchstraff är ju musik för mina öron! Ser på protokollet att han gjorde det vid ställningen 0-6 också, typiskt för en sån genuin fuskare och skitstövel. De har verkligen ingen lägsta nivå i det där laget.
+ 19