Inlägg: 3009661
Sv: A proposito de nada
slöhög322: Jo. såklart, men jag tog för givet att Frölunda vinner den serien.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: vi lär få SAIK i semin om vi tar oss vidare.
Hoppet står till att vi tar Lakers och får Frölunda i semin men då lär ju SAIK vänta i finalen och då känns ju den hopplös.
Hoppet står till att vi tar Lakers och får Frölunda i semin men då lär ju SAIK vänta i finalen och då känns ju den hopplös.