Inlägg: 3009683
Sv: A proposito de nada
Kul att det pratas semi och final när det inte finns något som tyder på att vi ska klara oss levande ur kvarten.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Jag kommer heja på Brynäs i vilket fall.
Varje match är en möjlighet!
Jag kommer ihåg dom åren då topp 6 placering o kvartsfinal var fullkomligt omöjligt, vi åkte till och med ur tillslut. Idag ska jag åka o kolla på Brynäs spela kvart, personligen så är jag på rätt bra humör.
Varje match är en möjlighet!
Jag kommer ihåg dom åren då topp 6 placering o kvartsfinal var fullkomligt omöjligt, vi åkte till och med ur tillslut. Idag ska jag åka o kolla på Brynäs spela kvart, personligen så är jag på rätt bra humör.
+ 23