Inlägg: 3009957
Sv: A proposito de nada
Jag får nog fan ge Källgren lite ris på det målet också, det finns ju massor att skjuta på
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi hade lika gärna kunnat spela med 6 utespelare Källgren tar inte ett skit
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: ber om ursäkt, men för helvete, varför får Kopacka istid????
+ 2