Inlägg: 3010220
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Alltså, det är klart att man behöver ett par backar som kan spela fysiskt, men killar som Kempny och Bertilsson kämpar ju hårt där ute för att överhuvudtaget hänga med i tempot snarare än att de briljerar i det fysiska spelet. Persson, Rafferty och delvis Sahlin-Wallenius sätter upp många bra spel och gör det minst lika bra i defensiven som Brynäs backar.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Absolut, det är ingen motsättning i det och det är inte fel att ha ett par fysiska backar. Men som sagt då bör dom även bidra med det än mer om dom har stora brister i det övriga spelet.
Sv: A proposito de nada
Peja: Det blir bättre nästa säsong när vi får in Lucas Carlsson som pucktransportör och offensiv skicklighet.
+ 1