Inlägg: 3010262
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skönt att Lindblom fick näta.
Har svårt att förstå Lindblom. Han dominerar SHL vid 21 års ålder. Nästan 50 poäng 16-17. Nu borde han vara i perfekt ålder för att vara en mer tongivande spelare, men han går inte att känna igen. Är det sjukdomen som satt sin prägel, eller har ligan blivit bättre?
Har svårt att förstå Lindblom. Han dominerar SHL vid 21 års ålder. Nästan 50 poäng 16-17. Nu borde han vara i perfekt ålder för att vara en mer tongivande spelare, men han går inte att känna igen. Är det sjukdomen som satt sin prägel, eller har ligan blivit bättre?
Tyckte du själv att vi såg pigga ut i andra? Tycker själv att jag blandar beröm & kritik som de flesta här..
Övrigt: önskar att Källgren spikar igen i tredje och stjäl matchen åt oss.