Inlägg: 3010588
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Det är väl det som är supporterlivet, leva på hoppet, hoppas på nån förändring o s v. Skulle jag kallt matematiskt följa ett lag så hade nog kärleken dött rätt snabbt.
Därför det är så tråkigt att så många här bara pissar på laget och håller typ käften när det går bra.
Riktigt gamnacke-aura år efter år.
Därför det är så tråkigt att så många här bara pissar på laget och håller typ käften när det går bra.
Riktigt gamnacke-aura år efter år.
+ 12
Kanske inte men det var mindre än 10%.
Hade vi spelat som i januari hade en vändning inte varit omöjlig men tyvärr är det novemberversionen som dykt upp till slutspelet.