Inlägg: 3011256
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Som sagt grattis! Kul att se din rätta sida när jag grattar ert lag SM-guld, ditt stolpskott
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kåge: skellefte aik,med små bokstäver här, som den skrikande västerbottniska damen i tv säger hade tur med domarna nere i Malmö.
Arvet från Hinz följer er. 😂😂🙄
Arvet från Hinz följer er. 😂😂🙄
Sv: A proposito de nada
Kåge: Har passerat Kåge med sågverket ett antal gånger. Inget att undra på om intelligensen har blivit kapat av sågklingan där uppe. 😂😂😂
