Inlägg: 3012193
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Absolut, kontinuiteten är nyckeln.
Grejen är att när försvarsspelet är tillräckligt bra, ordnar det sig, för det mesta, om en man går bort sig litegrann. När vi sitter ihop som sämst straffar det sig varje gång. Se de flesta matcher mot Växjö denna säsong.
Det är matchen igår vi skall bygga på.
Grejen är att när försvarsspelet är tillräckligt bra, ordnar det sig, för det mesta, om en man går bort sig litegrann. När vi sitter ihop som sämst straffar det sig varje gång. Se de flesta matcher mot Växjö denna säsong.
Det är matchen igår vi skall bygga på.
+ 3
Håller med om att försvarsspelet var bättre, men även forwards tappade markeringen vid ett par tillfällen (trots Kopackas idoga viftande med klubban) där det åtminstone vid ett tillfälle blev mål bakåt.
Sen har vi det där med kontinuitet. Det har knappast varit den röda tråden den här säsongen tyvärr.