Inlägg: 3012200
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Känns som Rosén antingen hamnar i Finland eller som en billig lösning i ett SHL-lag. Hade inte haft något emot om Brynäs värvade honom, duktig spelare som kan få ett genombrott.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Funderar på hur BP hade sett ut igår, det är ju svårt att veta. Helt klart fanns det en helt annan inställning till att göra jobbet och spela enkelt och rejält i egen zon igår. Det ligger väl nära till hands att tänka att BP inte skulle vara fullt lika illa som det varit heller. Men det får vi ju aldrig veta.
Sett till gårdagens match finns det åtminstone lite hopp om fortsatt avancemang. Tar vi matchen imorgon, tror jag vi har god chans att stjäla en borta också. Kan vi kopiera hur vi spelade igår, och genomföra det varje match tror jag vi knycker båda i Växjö.
Sett till gårdagens match finns det åtminstone lite hopp om fortsatt avancemang. Tar vi matchen imorgon, tror jag vi har god chans att stjäla en borta också. Kan vi kopiera hur vi spelade igår, och genomföra det varje match tror jag vi knycker båda i Växjö.
+ 1
Spännande att se vart Rosén hamnar förresten, ska ha lämna Växjö och borde vara intressant för många.