Inlägg: 3012216
Sv: A proposito de nada
Peja: Apropå Träff, undra om Anaheim fortfarande är nöjda med utlåningarna. Pettersson har under en längre tid fått alldeles för lite speltid utifrån konkurrens och förmåga. Farhågan är nog att Träff inte heller skulle få särskilt mycket speltid. Gällstedt förordar rutin framför talang, oavsett prestation på isen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Tror ändå man skulle kunna presentera/lova en lite mer konkret roll för Träff i och med att han har en utpräglad position som skytt till vänster i powerplay.
Tror många kommer bli positivt överraskade av Järnkrok om han återvänder, i motsats till en del andra hemvändare är det mycket möjligt av att han kan gynnas av att spela på stor is.
Tror många kommer bli positivt överraskade av Järnkrok om han återvänder, i motsats till en del andra hemvändare är det mycket möjligt av att han kan gynnas av att spela på stor is.
+ 5