Inlägg: 3012227
Sv: A proposito de nada
Tror inte han menade att han faktiskt är 11 år men att det hade varit bra skrivet om han varit 11 år. Det är mer troligt att skribenten är densamma som skriver för Smålandsposten.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: "Tror inte han menade att han faktiskt är 11 år men att det hade varit bra skrivet om han varit 11 år"
Ja ironi är svårt att få fram ibland.
Ja ironi är svårt att få fram ibland.
+ 2