Inlägg: 3012281
Sv: A proposito de nada
Följt seren med Frölunda och Luleå, räknar man bort Malmö så känns dom två lagen som slutspelets, just nu, sämsta lag. Väldigt dålig och tempofattig hockey.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: "Följt seren med Frölunda och Luleå, räknar man bort Malmö så känns dom två lagen som slutspelets, just nu, sämsta lag. Väldigt dålig och tempofattig hockey."
Frölunda är mycket mer kompetenta och gör bara det som behövs mot ett rätt svagt Luleå. Luleå har egentligen ingenting att komma med om man spelar 5v5 så antagligen kommer man fortsätta filma. Oförtjänt flytmål nu men det ändrar inte analysen.
Frölunda är mycket mer kompetenta och gör bara det som behövs mot ett rätt svagt Luleå. Luleå har egentligen ingenting att komma med om man spelar 5v5 så antagligen kommer man fortsätta filma. Oförtjänt flytmål nu men det ändrar inte analysen.
+ 1