Inlägg: 3012395
Sv: A proposito de nada
Rent rationellt så vore det ju bra om skådespelerskorna i Fuleåwood vann så dom får gå en holmgång med ZAIK i semin. Men jag avskyr dom för mycket för att kunna tänka rationellt…
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Jag tänker tvärt om, jag gillar Luleås grisiga hockey faktiskt och håller på dem i denna kvart. Frölunda är ju bara tråkiga.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jugge: Rent spontant känns ju Skellefteå - Luleå som en rolig semifinal att se på för oss neutrala åskådare.
+ 3