Inlägg: 3012783
Sv: A proposito de nada
Semic: den bästa revanschen är alltid att vinna. Det skulle ju sitta så fint att vända denna matchserie och få se en otroligt grinig och sammanbiten Hellkvist lämna en intervju i vredesmod, samt Cooper och kompani grina i media sen. Växjöpubliken blir väl inte ens ledsna om vi vinner men vore skönt att tysta dem åtminstone
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: växjöpubliken har full fokus på slutspelet i innebandy.
+ 2