Inlägg: 3012978
Sv: A proposito de nada
Silfver: jag avundas alla lagen som år efter år är toppen oavsett, och bara bevisar vår okunskap. Finns olika sätt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Precis, finns olika sätt. SAIK t.ex bidrar med mängder av produkter till svensk hockey. Respekt.
Växjös bidrag till svensk hockey?
Sen har de en riktigt bra sc, det kan jag gå med på.
Växjös bidrag till svensk hockey?
Sen har de en riktigt bra sc, det kan jag gå med på.
+ 1