Inlägg: 3013205
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Man får se det positivt, ska bli spännande med sillyn.
Tar man två utv pga felaktiga byten mot ett lag som bara hotar med kontringar och PP så är man inte värda att vinna. Klantigt deluxe.
Tar man två utv pga felaktiga byten mot ett lag som bara hotar med kontringar och PP så är man inte värda att vinna. Klantigt deluxe.
+ 5
Sv: A proposito de nada
fyfan vilket uselt gubbgäng vi är och de kommer vara äldre nästa år. Vi ses leksand.
+ 3
Dags att ladda upp inför nästa säsong.