Inlägg: 3013215
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har inte kunnat se matchen pga jobb. Men bara att läsa statistiken ger en hint. Dåliga utvisningar, Växjö skjuter 2 skott och gör 3 mål o s v.
Trist att vi inte kunde ta detta idag. Nu talar ganska mycket för att vi får snacka silly snart. Hoppas ändå att vi kan pressa Växjö och sno tillbaka en match, inget kvar att förlora.
Trist att vi inte kunde ta detta idag. Nu talar ganska mycket för att vi får snacka silly snart. Hoppas ändå att vi kan pressa Växjö och sno tillbaka en match, inget kvar att förlora.
+ 2