Inlägg: 3013225
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Själv då? Antar att du åkte upp och stöttade vårt lag idag?
Samma beteende på jobbet? Kanske nån ny där varje år att reta sig på? Skadar väl inte att hitta nån att prata bakom ryggen på? Lite gliringar till dom nya sitter väl inte fel? Kanske köpt MC? Blivit cynisk på äldre dar?
Känner igen typen så väl.
Samma beteende på jobbet? Kanske nån ny där varje år att reta sig på? Skadar väl inte att hitta nån att prata bakom ryggen på? Lite gliringar till dom nya sitter väl inte fel? Kanske köpt MC? Blivit cynisk på äldre dar?
Känner igen typen så väl.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det är ju inte slut än....eller???
Tycker vi är bättre än Växjö idag...o hur det än går så kommer jag inte att spy galla över mitt eget lag....
Tycker vi är bättre än Växjö idag...o hur det än går så kommer jag inte att spy galla över mitt eget lag....
+ 5