Inlägg: 3013243
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Nä brynäs kommer mosa Växjö i 3 raka och Källgren och Clara kommer spika igen fullständigt, det är säkert det....
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: ja det hoppas jag på även om du sitter o raljerar...det låter ju dom du inte ens vill att det ska bli så...
Säger en del om dig...
Säger en del om dig...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Synd. Matchen gick i samma mönster som tidigare. Vi räcker inte riktigt till. Är långt ifrån lika kyliga som Växjö. Många konstiga och onödiga beslut, och tilltänkta stjärnor som inte levererar.
+ 3