Inlägg: 3013274
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jockster : "Källgren släpper in mål = han är en jävla sopa & de måste satsa på Clara
Clara får stå & släpper in mål = han är en jävla sopa & allt är Alce'ns fel
Mest mest fel av alla har ju Delia"
Det har jag aldrig skrivit någonstans. Jag har ingenting emot någon av spelarna, jag skulle aldrig kunna kalla folk för ena och det andra vilket vissa brukar göra. Tragiskt, tycker jag. Däremot uttrycker jag bara min åsikt gällande våra målvakter.
Clara får stå & släpper in mål = han är en jävla sopa & allt är Alce'ns fel
Mest mest fel av alla har ju Delia"
Det har jag aldrig skrivit någonstans. Jag har ingenting emot någon av spelarna, jag skulle aldrig kunna kalla folk för ena och det andra vilket vissa brukar göra. Tragiskt, tycker jag. Däremot uttrycker jag bara min åsikt gällande våra målvakter.
+ 2
Jag ser nyktert på hur laget & spelare presterar.
Det brukar finnas anledningar till att lag & målvakter presterar som de gör.
Visst att målvakter presterar dåligt ibland & släpper in enkla mål men det är inte alltid målvakternas fel att de förlorar matcher men den förståelsen finns uppenbart inte här inne bland många fans.
Här är det väldigt enkelspårigt:
Källgren släpper in mål = han är en jävla sopa & de måste satsa på Clara
Clara får stå & släpper in mål = han är en jävla sopa & allt är Alce'ns fel
Mest mest fel av alla har ju Delia