Inlägg: 3013336
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Mm tyvärr ligger vi under med 3-1 i matcher för att vi förlorat kampen framför mål… Det är för mjukt helt enkelt.
Majoriteten av gångerna vi tar oss in i offensiv zon så tar vi oss självmant ut mot sarghörnen när det finns yta att gå en mer rak väg tex.. mycket märkligt..
Majoriteten av gångerna vi tar oss in i offensiv zon så tar vi oss självmant ut mot sarghörnen när det finns yta att gå en mer rak väg tex.. mycket märkligt..
+ 2
Sv: A proposito de nada
"Det är lite slarvigt."
Kom inte och säg att dessa grabbar bryr sig ett piss.
Kom inte och säg att dessa grabbar bryr sig ett piss.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Trött på folk som ska raljera.
Känns det bättre om du raljerar när det går dåligt för vårt lag?
Räta på ryggen karl!
Känns det bättre om du raljerar när det går dåligt för vårt lag?
Räta på ryggen karl!
+ 5
För så var ju laget byggt, inte för serie spel utan slutspels hockey.
Riktiga holmgångar där Bertil, W & Hägg skulle hålla hov, tackla och hålla rent och chefa över ynkliga motståndare.
En 28 & 29 som skulle vräka in poäng med sitt geniala spel!!!