Inlägg: 3013349
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Nej. Håller med om målvakter. Fattar inte att vi ska ha så svårt att få till den biten.
Hade vi haft Ward eller Hellberg hade vi vunnit guld förra året. Hade gått bra med nån av Frölundas bägge eller Strass Mann eller kanske nån av Leksands målvakter. Är enormt irriterad över att vi ska vaska våra chanser till guld över detta.
Vad stod det idag? 15-5 i skott tror jag och Växjö leder - som vanligt - med 1-2.
Vill se xG vs actual på målvakter i slutspelet hittills.
Hade vi haft Ward eller Hellberg hade vi vunnit guld förra året. Hade gått bra med nån av Frölundas bägge eller Strass Mann eller kanske nån av Leksands målvakter. Är enormt irriterad över att vi ska vaska våra chanser till guld över detta.
Vad stod det idag? 15-5 i skott tror jag och Växjö leder - som vanligt - med 1-2.
Vill se xG vs actual på målvakter i slutspelet hittills.
+ 8
Eller uppgradera truppen när det bevisligen fanns pengar utan satt och hoppades på att någon skulle vända hem av backarna.
Om DU tycker te x att Scott håller SHL klass så förstår jag att du är nöjd.
Men kul för dig om du sitter nöjd och viftar med flaggan och tycker att vi bara har otur när Gälla & co sover i båset.
Måste vara snudd på unikt att vi släppt 4-5 PRECIS lika mål i BP under loppet av 1 vecka.
Måste vara otur?.