Inlägg: 3013366
Sv: A proposito de nada
Dom för nog ta en semester! Tänka igenom ordentligt, hur ett välfungerande PP fungerar i ShL. När andra lag får ett PP så blir det mål nästan direkt, för oss nada , mycket som som måste stämma in i laget för att komma långt! Inga korkade byte med 4 min kvar när det gäller liv o död!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag hoppas verkligen att vi kan vända denna serie för motståndarna i slutspelet känns inte alls oöverkomligt, speciellt inte om Luleå skulle gå vidare. Det är dags att lägga i en växel till nu.
+ 3