Inlägg: 3013441
Sv: A proposito de nada
Jugge: som jag skrev tidigare så räknas aldrig bortastå in i publikkapaciteten. Vanliga sittplatser var slutsålda igår. Dom flesta lediga platserna igår var väl i Skybaren, måndag och dyrare biljetter är väl anledningen till att den inte fylldes.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: "som jag skrev tidigare så räknas aldrig bortastå in i publikkapaciteten"
Varför i hela friden inte? fett dumt.
Varför i hela friden inte? fett dumt.
Sv: A proposito de nada
Luddf: Har du någon källa på det?
”Brynäs IF förtydligar återigen att den publik som redovisas på matcherna är antalet besökare i arenan och inte sålda biljetter.”
”Brynäs IF förtydligar återigen att den publik som redovisas på matcherna är antalet besökare i arenan och inte sålda biljetter.”
+ 3
