Inlägg: 3013477
Sv: A proposito de nada
havre: Jag hoppas vi fortsätter med Gälla men tar in någon som kompletterar honom som kan få igång på special Teams.
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: jag gillar gälla, tycker han ska va kvar. Molin o masken ska väck. Framförallt Molin
Sedan kan dem skeppa bandyliraren fjällby. Det är inte mkt han kan förutom att ta bandysvängar, nu kan han inte ens byta i rätt tid.
Växjö är inte ens bra men ingen i vårt lag håller normal nivå.
Allt är som i början av säsongen. Fruktansvärt bp, dåliga målvakter och svag offensiv. Nu när vi ska va som bäst.
Sedan kan dem skeppa bandyliraren fjällby. Det är inte mkt han kan förutom att ta bandysvängar, nu kan han inte ens byta i rätt tid.
Växjö är inte ens bra men ingen i vårt lag håller normal nivå.
Allt är som i början av säsongen. Fruktansvärt bp, dåliga målvakter och svag offensiv. Nu när vi ska va som bäst.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: jag är såå nyfiken på vad du ser i Gälla. Totalt oförmögen att ändra en matchbild eller få ordning på special teams tillsammans med sin stab. Vågar inte ta obekväma beslut osv osv. Bekvämt för det äldre gardet i laget som får spela oavsett prestation, mysigt! Men en mysig farbror känns inte 2026.