Inlägg: 3013710
Sv: A proposito de nada
Peja: När hade vi ens en period när vi hade 1 skott på mål?? Mer troligt att vi har samma tryck som Frölunda och är lika ineffektiva sen tar Rödin en tvåa i offensiv zon och vi förlorar med 0-1.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har vi inte nu 1 seger och 7 förluster på de 8 senaste matcherna? Vi kanske skulle säga åt grabbarna att det är dags att vinna många matcher istället. Kör det som taktik istället.
+ 3