Inlägg: 3013727
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Luke in, Kempny ut, direkt från coachsoffan, vad tror ni i er soffa om det?
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Kempnys insats igår var bland det sämsta jag sett live på år och dag. Han hade lyckats slå en indianare även om hela växjö satt kvar i omklädningsrummet. Luke vet iaf vad han klarar av och spelar enkelt och med hjärta. Tror dock att han också kommer ha det svårt i försvarszon, men väljer han 10/10 ggr just nu.
+ 6
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: vilken skillnad i försvarsspel.
Frölunda går stenhårt med första-gubben i egen zon.
Något man inte ser mycket av i Brynäs…, tyvärr.
Frölunda går stenhårt med första-gubben i egen zon.
Något man inte ser mycket av i Brynäs…, tyvärr.
+ 1