Inlägg: 3013902
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: absolut, boven i dramat är BP. Tycker oavsett PP är för lättläst med passen in snett framför mål och sen trycka in den mot en vägg. Går som sagt 0 gånger av 100. Men krutet här och nu är BP. Men har man inte lyckats lösa det på två säsonger så löser ju inte gubbligan detta till kvällen heller.
Sen Clara i mål. Superviktigt ikväll, annars tack och godnatt.
Sen Clara i mål. Superviktigt ikväll, annars tack och godnatt.
Sv: A proposito de nada
Peja: håller helt med angående bp och att det är problemet. För att vinna så måste vi både vara så mycket bättre än motståndarna (läs målvakter och försvar), och sen inga utvisningar. Då går det inte i längden.
I pp tycker jag, utifrån spel, att det finns mer att hämta. Men det är som sagt inte grundproblematiken till säsongen.
I pp tycker jag, utifrån spel, att det finns mer att hämta. Men det är som sagt inte grundproblematiken till säsongen.
Brynäs boxplay ligger på drygt 55%. Då vinner man sällan jämna matcher. Ingen slump att enda matchen man har vunnit var utan BP-spel.