Inlägg: 3013913
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Jag tror många (inklusive mig själv) gärna vill ha ett lyckligt slut på sagan om Bäckström och många återvändarna. Lite samma story som snurrade uppe i Övik för ett antal år sedan.
Skall vi vara realistiska så kanske det fönstret slängdes igen iom den här säsongen om inte JA/Gälla lyckas ta ett antal obekväma beslut och klockrena värvningar i sommar.
Att leda svensk hockey tonades ner kraftigt efter vårt HA äventyr. Det tycks ha ersätts med ”stabilt topplag”.
Skall vi vara realistiska så kanske det fönstret slängdes igen iom den här säsongen om inte JA/Gälla lyckas ta ett antal obekväma beslut och klockrena värvningar i sommar.
Att leda svensk hockey tonades ner kraftigt efter vårt HA äventyr. Det tycks ha ersätts med ”stabilt topplag”.
+ 3
Visionen är ju att leda svensk hockey, om ledningen lyckas med det återstår att se. Leder man svensk hockey så prenumererar man på topp6 VARJE säsong och tar minst ett par guld över en tioårsperiod.