Inlägg: 3013928
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Syftar enbart på det återkommande momentet när man verkar tro att det ska gå att trycka puck och målvakt in i målburen en decimeters avstånd. Ser det i varje pp och har aldrig fattat vad man vill med det momentet.
Men helt med dig i övrigt, det är BP som straffar oss. Att det fortfarande är samma gubbar som ansvarar för detta utan att lyckas över tid är häpnadsväckande.
Men helt med dig i övrigt, det är BP som straffar oss. Att det fortfarande är samma gubbar som ansvarar för detta utan att lyckas över tid är häpnadsväckande.
Att Brynäs tilltänkta powerplay-varianter funkar 0 gånger av 100 går inte riktigt ihop med att PP är uppe på drygt 30% i slutspelet. Det är uppenbarligen mycket bättre än vad du upplever det som. Man missade även flera jättelägen i powerplay senast.
Om Brynäs hade haft ett normalt boxplay hade vi suttit och varit nöjda över hur man vunnit match efter match i special teams.