Inlägg: 3013932
Sv: A proposito de nada
Silfver: Det är svårt att se för vem det vore bra att Källgren spelar nästa säsong i Brynäs. Han har säkert många år kvar på sin karriär, men som förstamålvakt i Brynäs funkar det inte. Brynäs kan egentligen inte ha kvar honom som tvåa med lönen han har heller, det vore antagligen bättre att ha två billiga målvakter än en överbetald målvakt som kommit med förväntningen att vara etta. Det skulle vara bättre att köra på Chrona-Härenstam än Chrona-Källgren.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag hade gärna sett en brytning efter denna säsong med djoos källgren o jägaren trots deras kontrakt, det kommer nog inte hända men man kan alltid hoppas=)
+ 2