Inlägg: 3013953
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Absolut, men det finns ett bra case för att skippa Djurgården när man pratar statistik från slutspelet. Många räknar inte play-in som en del av slutspelet på riktigt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Jag tror SHL gör det, men visst jag förespråkar nog att topp åtta ska spela kvartsfinal. Som läget är nu så är det dock en del av slutspelet.
Jag tror SHL gör det, men visst jag förespråkar nog att topp åtta ska spela kvartsfinal. Som läget är nu så är det dock en del av slutspelet.
+ 1