Inlägg: 3014062
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: tänk om vi kunde vinna målvaktsmatchen för andra gången denna säsong..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Köpsjö tror dom blir populära för dom skaffar allsång .pinsam parentes.
Källgren I mål . Blir sista matchen med gänget??
Källgren I mål . Blir sista matchen med gänget??
+ 5
Sv: A proposito de nada
Funderar på hur stor andel av månadslönen jag kan tänka mig att lägga på att Växjös introhymn är 100% AI-genererad ☠️
+ 3