Inlägg: 3014102
Sv: A proposito de nada
Behöver få in en modern taktiker i staben. Vi fortsätter nu alltså att spela runt-runt i anfallszon och vänta in lägen som aldrig kommer, tar sällan de lätta avsluten. SLÄNG IN PUCKARNA!!!!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21: "Behöver få in en modern taktiker i staben. Vi fortsätter nu alltså att spela runt-runt i anfallszon och vänta in lägen som aldrig kommer, tar sällan de lätta avsluten. SLÄNG IN PUCKARNA!!!!"
Håller med faktiskt. Ibland måste man våga riskera nåt, man kan inte bara vara livrädd för kontringar hela tiden.
Håller med faktiskt. Ibland måste man våga riskera nåt, man kan inte bara vara livrädd för kontringar hela tiden.
Sv: A proposito de nada
Jag har inte sett någon info om det men jag antar att det inte skett några förändringar i laget?