Inlägg: 3014120
Sv: A proposito de nada
Forts: Med en ny modern taktiker i staben tror jag även vi skulle få mer ordning på spelet i egen zon. Ta mer ansvar med puck. Brynäs slänger hellre i rundeln i blindo än andra lag, knappt sett Växjö göra det en enda gång. Noggrannhet och hellre hålla i lite extra. Spela på någon i fart. Klasskillnad där mellan dessa lag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21: sååå väntat . 1 skott på mål 100%. Väntar nu på crosscheckingen som kommer i vaje march
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gillar inte hur Granberg får hålla på. Det är väl en sak om forwards går hårt på målvakt som blockerar, men nu stod LP bara där. En lätt slashing och en knuff i ryggen tyckte Granberg det var värt…
+ 1
Sv: A proposito de nada
honken21: Har aldrig fattat om varför man inte skjuter direkt man får pucken.
Sv: A proposito de nada
Där hände det jag sagt 100 gånger, så fort Växjö vrider upp passningstempot i anfallzon så går Brynäs bort sig direkt och det blir korphockey av allting. Pinsamt.