Inlägg: 3014290
Sv: A proposito de nada
Farsang: Jag vet inte om det finns någon samlad mobb om vilka som ska kickas, där skiljer det sig nog ganska mycket. Naturligtvis ska inte Alla Avgå, men kör vi vidare med precis samma lag på isen och samma trojka i båset så är nog inte utsikterna särskilt stora att vi ska ta kliv till nästa säsong.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Hellre vår tränarstab än Björn Hellkvist. Snacka om creepy gubbe. Man får ju kalla kårar.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Växjö är verkligen trygga när vi har ett skenbart övertag.
De litar verkligen på målvakts- och försvarsspelet…, med all rätt.
De litar verkligen på målvakts- och försvarsspelet…, med all rätt.
+ 1