Inlägg: 3014315
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja fast en liten chimär är deras backsida. De får ju mycket tid på sig. Det kommer de inte få mot de bättre lagen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det blir spännande att se. Det här långa bytet är ett bra exempel på vad jag menar. Bertilsson och Hägg är liksom inne under trycket, i motsvarande läge hade Växjö kunnat (och gjort) bytt in backar av helt annan kaliber i det offensiva spelet. Det blir ett slags utsidespel när backarna bara klarar av att spela statiskt och enkelt, i motsats till rörlighet, kreativitet, kunna slå ut sin gubbe etc.