Inlägg: 3014335
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja, det finns inte många pucktransportörer i det här laget, och en mindre har det blivit efter Kopackas bortfall.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: enligt mig har äntligen Kopacka hitta sin rätta plats…
De gånger han transporterar gör han det 1 mot 5 eller att han tappar den ändå.
De gånger han transporterar gör han det 1 mot 5 eller att han tappar den ändå.
Sv: A proposito de nada
Peja: Fy fan vad det saknas mönsterbrytande kreativa spelare i laget . T.o.m soda å dasset var mer kreativa än någon forward vi har i laget . Är så djävla felbyggt . Alcen måste entledigas från sin praoplats nu
+ 12
Sv: A proposito de nada
Peja: Granberg har fri crosschecking framför målet. Han får göra som han vill.
+ 2