Inlägg: 3014505
Sv: A proposito de nada
Det övertydligt att lagen spelar efter olika regelböcker. Är skamligt tydligt att gröthalsens gnäll gav effekt .
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fjärde crosscheckingen i ansiktet på Brynässpelare. Vad är det för fel på Växjöspelarna?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Vafan är det med Växjö och klubbor / handskar upp I ansiktet?
Vafan är det med Växjö och klubbor / handskar upp I ansiktet?
+ 4