Inlägg: 3014527
Sv: A proposito de nada
PP utan Bäckström var mycket bättre!! Ser inte dom det själv ?? Galet att dom gör fan inga ändringar.... varför ??
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Klass rakt igenom!
Synd att vi är HELT HÄVLA BORTA, men spela långsammare så fryser pucken fast.
Attack psyke på många, jävligt synd att det inte finns på NÅN vit spelare.
Synd att vi är HELT HÄVLA BORTA, men spela långsammare så fryser pucken fast.
Attack psyke på många, jävligt synd att det inte finns på NÅN vit spelare.
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Tack och gonatt, ses till hösten igen. Förhoppningsvis utan vissa pensionärer
Sv: A proposito de nada
Vi får ju PP IGEN när vi BEHÖVER det och så tar vi inte vara på det!! dåligt!!!!