Inlägg: 3014618
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja spontant känns det så när man sett övriga matcher, men jag tror att Växjö kan stöka till det även för dessa lag även om dom inte borde kunna göra det över 7 matcher.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag blir så fruktansvärt triggad av Brynäs. Hela föreningen. Det här är vår genomsnittliga slutspelsprestation på 2000-talet. Käpprätt ut i kvarten. Så mjuka, så uddlösa, så blöta, så slarviga, så fantasilösa, så mycket prat och så lite verkstad.
Vad är det topplagen gör som vi inte klarar av fler gånger en någon gång per årtionde? Vad gör Brynäs för att bli bättre?
Vad är det topplagen gör som vi inte klarar av fler gånger en någon gång per årtionde? Vad gör Brynäs för att bli bättre?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Domaren behöver, till och med, TVÄTTA HÄNDERNA innan dem kan släppa pucken igen, allt såklart för att ytterliggare störa brynäs momentum…
+ 2