Inlägg: 3014631
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Avskyr fanskapet, det sägs ju att han ska vara jävligt dryg och en översittare.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Han satte ju modo i skiten för några år sen . Precis förlägnt med modo då dök Leksand upp å lockade honom så han lämnade modo i sticket å drog till Leksand. Mycke grisigt gjort men inte förvånande . En dryg djävla gröthals är det .
+ 5
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 71 har världens chans att proppa cooper men svänger ifrån. Rätt så talande för denna kvartsfinal Serie
+ 1