Inlägg: 3014658
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja, till den som undrar varför man gång på gång spelar Bäckis som drar ner tempot i PP - tränarna vågar inte ändra, experimentera, leta nycklar, bli bättre. Bäckis kommer lägga av och inom kort presenteras som Brynäs senaste spelarutvecklare, eller nåt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Almen säger som det är, Brynäs har varit alldeles för snälla i den här matchserien.
Sv: A proposito de nada
Visa lite jävla vilja nu i slutet, om inte annat markera mot de usla jävla domarna genom att grisa fullt ut å ifrågasätta dem i varje situation