Inlägg: 3014709
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Håller med, man tar den utvisningen. Men crosschecken på Rödin framför mål skiter man i, när man skickade ut Witowski för en skitsak tidigare i matchen. Nivån är helt bisarr.
+ 15
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: grattis till oss. Såhär dålig har domarnivån vart under hela match serien. Eskalerat dem två senaste matcherna sen Björne lipade på en PK..
+ 3
Va fan är det för jävla utvisning domarna tar?
Helt jävla horribelt